En kvinde sætter et klistermærke på sin farvekombination til workshop med MAargrethe Odgaard på Willumsens Museum

ArtTalk med Margrethe Odgaard
Det var en vidunderlig dag i gårdhaven og i udstillingen “Think, Dream, Imagone, Colours” da den første af to workshops og art talks med tekstildesigner og farveekspert Margrethe Odgaard blev afholdt. Hvis du ikke nåede at deltage, er der heldigvis mulighed endnu, når vi gentager succesen den 9/9 fra klokken 17-19.

Denne dag kan du komme med til Art talk med Margrethe Odgaard. Margrethe er tekstildesigner og farveekspert, og så har hun skabt den aktuelle særudstilling “Think, Dream, Imagine, Colours.”
Foredraget vil indeholde et nyt workshopformat, der undersøger, hvordan man opretter farvekombinationer ud fra intentioner om deres virkning i en rumlig kontekst.

Reduceret pris for medlemmer af kunstklubben. Prisen er inkl. entré til museet

Tilmelding foregår her >>