Nyhed: Spis tapas til frokost i Café Ferdinand

Tapas af bedste kvalitet er nu tilgængelig til frokost i museets café. Vi holder åbent i museets åbningstid hver dag klokken 10-17.
Café Ferdinand er museets selvbetjeningscafé, og her kan du købe varme og kolde drikkevarer, kage og chokolade, samt nyheden: tapas, med håndplukkede råvarer af den bedste – og så vidt muligt – lokal kvalitet.

Fokus på lokale råvarer og madspild

Du har mulighed for at købe en måltidspose med lækre tapenader og italienske delikatesser fra Sannes Kaffe, prisvindende snackpølser fra Kødsnedkeren i Vejby , samt lækre oste fra Ostebørsen produceret af mælk fa deres gårdmejeri i Vemmelev.

En  menupose koster 299,- og der er nok i posen til tre personer. Det du ikke spiser, kan du tage med hjem sammen med et forslag til, hvordan du kan anvende overskuddet. Det er også muligt at sammensætte din egen menu til listepris.

Museets gæster er desuden velkomne til at nyde medbragt mad i cafeen mod køb af drikkevarer. Læs mere om Café Ferdinand HER>>